top of page
Keresés
  • Szerző képeSchőner Béla

Ács Zoltán 8 hónapos munkájáért BMW-t is kapott. Tőle idézek:

Frissítve: 2019. okt. 11.

Elindult a BMW autóprogram, ami teljesen egyedülálló, mert ilyen alacsony forgalommal sehol nem kapsz, nemhogy nem BMW-t, hanem semmilyen kocsit sem. De, nem csak beszéltünk róla, hanem 3-an meg is kaptuk! Erről is csináltam videót már. 22-en vettünk részt egy luxusutazáson (itt a videó)


Természetes, ha óvatos vagy, hisz a piacon sok komolytalan cég van. Én is óvatos voltam kb 5 hónapot vártam a döntéssel. De, miután láttam, hogy a Tesco, Omw, Vodafone szerződést kötött a céggel, annyi eszem volt, hogy ők ezt a céget átvizsgálták. Miután pedig megbízhatónak tartották megkötötték a szerződést. Azt gondoltam, ha nekik ez jó, akkor nekem is megfelelő lesz.


Nem is bántam meg a döntésemet. Csak azt, hogy nem kellett volna várnom egyetlen percet sem!


Azóta is komoly dolgok történtek. Partner lett még a Booking.com, Aliexpress, Rentalcars.com és még több más jó cég is. Megnyílt az aukciós portál, ahol 4 értékes dolgot vittem el 90% kedvezménnyel.


Eljött az egyik legfontosabb pillanat utána. Felvázolta a cég a webáruház projektet. Ez nagyon komoly változást okozott. Múlt szombati rendezvényen pedig már be is mutatták. Nemsokára elindul is felforgatja az MLM piacot alaposan.


Most ezen a rendezvényen bebizonyosodott, hogy ez a cég nem ígérget, hanem teljesíti is azt, amit megígért! Megfelelő helyszínen, megfelelő körülmények között,úgy ahogy egy profi cégtől elvárják.



AZ OLDAL ALJÁN TUDSZ REGISZTRÁLNI, VAGY TÖBB VIDEÓT ÁTNÉZNI, ÉS VISSZAMENNI A FŐOLDALRA!

11 megtekintés1 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page